niedziela, 13 stycznia 2013

Grypowo?

Ojj tak. Coś nie za dobrze się dziś czuję ;/ Głowa mi pęka, wszystko mnie boli, nos mam już czerwony i obolały..nie lubię grypy ani przeziębienia. Nawet nie mam siły się uczyć.! Brrr zimno mi nawet przy odkręcanym kaloryferze..! Nie mam siły tu nawet pisać. Post jest bardzo ubogi w treść, ale postaram się to nadrobić.! Obiecuję.!
Ale teraz muszę dodać obiecane linki jednej z czytelniczek.! ten post, to post, który pisałam tu dlatego, że nie miałam komu tego powiedzieć, a jak miałam to lepiej jest pisać: <klik1>, a tu tylko mały post w rocznice <klik2>.!
To są zwierzenia, chwile słabości.!
                                                                     Ola.
Ps. Bardzo dziękuję, że przekroczyliście już 100..!  <klik#>.!
      Dziękuję.! ;*

7 komentarzy:

  1. ooo zdrówka zdrówka życze ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie... ;) Ja też chora. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję bardzo i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wokół mnie wszyscy chorzy, ale ja się jeszcze trzymam i mam nadzieję, że mnie grypa nie dopadnie ;p

    OdpowiedzUsuń