niedziela, 6 stycznia 2013

Geograficznie?

No może, może. jutro znów jakiś sprawdzian. ale tym razem to geografia ,,Azja''. brr ;/ akurat w poniedziałek?
Projekt  na Wos mamy już za sobą już zrobiony, na szczęście. Niestety ten tydzień znów zapowiada się pracowicie, ale jakoś dam rade! muszę. Wcześniej pisałam o sprawdzianach i bardzo Wam dziękuję za trzymanie kciuków. Przydały się ;) z chemii mam 4 ze sprawdzianu, a z matematyki 5+ ( ja też w to nie wierzę). O.o.
Dziś pozytywnie. Pada śnieg hurra..! Mimo tylu lekcji i sprawdzianu jest okej, boli mnie gardło, ale dzięki tabletką jakoś przeżyje. korzystacie może czasami z serwisów Omegle.com lub z poznawajka.pl ? Z Omegle korzystałam już dawno,. ale z poznawajki chyba od wczoraj xd jest to taki sam chat z nieznajomymi jak na Omegle, ale ten jest po polsku, można spotkać na prawdę wielu wspaniałych ludzi. Polecam.
Tymczasem siedzę w pokoju i wpatruję się w monitor na przemian w okno.śnieg tak  ślicznie wygląda. jest biało, szkoda, że na święta tak nie było, no ale cóż byłoby za dobrze ;p
muszę zebrać się do geografii ;*
Ps. Bardzo dziękuje za bardzo dużo komentarzy pod tym postem <klik>.!

4 komentarze:

  1. Ostatnio na geo miałam o Azji min jej granica ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ty to zdjecie zrobilas? jest cuudne! ja raczej niewiele czatuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. geografia to zło. Gdybyś poznała moją nauczycielkę od geo x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę geografii tak jak i matmy, z matmy 5+ ; o no to nieźle! :D

    OdpowiedzUsuń