wtorek, 12 czerwca 2012

Przyjaźń

No właśnie PRZYJAŹŃ jak dla jednych wielkie, a dla innych małe słowo..! DLA mnie OGROMNE. To wszystko zebrane w jednym słowie. To uśmiech, śmiech, odpały, nocne pogaduchy, pisanie na gg do wieczora, zrozumienie, żal, łzy, smutek..Wszystko. Bomba przyjaźni..! Tylko najważniejsi w niej są ONI- przyjaciele. Tylko czy tych przyjaciół jest dużo? Za moim przykładem..? Mało, bardzo mało..ze świecą szukać tych prawdziwych. Inni są dobrzy do czasu, może rok najdłużej, a potem to obgadują  za plecami, wyśmiewają, mówią o Tobie opinie z kosmosu. pseudo przyjaciele. Takim mówimy dość. Czy ja mam przyjaciół ? Teraz? obecnie? Jedną..Dziękuję, że jesteś ;d Pomagasz..;*
A teraz zostawiam Was z hasłem PRZYJAŹŃ i z hasłem PSEUDO PRZYJACIELE. Mam nadzieję, że niektórzy zmienią się chociaż odrobinkę, i słowo przepraszam będzie czymś więcej, niż tylko słowem.Bo przecież ile razy można zaufać..? Raz, dwa..? Nie wiem nie jestem pewna do końca;d A niektórym to nie wiem, czy ogólne powinnam zaufać.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz