sobota, 30 czerwca 2012

Dla ciebie bejb..!

Ej bejb zostawiłaś mnie.! Wiesz co? Ale, jestem na placu, ale telepatia się zepsuła..! Dni Wielunia przeszkadzaj. Masz mi przywieźć słońce i muszelki..!

Tęsknię..! Chcee plac..i wczoraj..A wiesz, ze jednak się wybieram na wakacje.? ;d
A tak poza tym..nudnoo mi .. czytam książkę, chodzę z kąta w kąt.. nudnooo
Słońce, duszno, gorąco bardzoo.!
Wakacje, a ja łapie doły.! Użalam się nad sobą..! Trzeba przestać..! Nie mogę zamartwiać się czymś, co nigdy się nie stanie, nie mogę cieszyć się z czegoś co było, nie mogę płakać z twojego powodu, nie mogę..! Odejdź..takie to proste..

___________________________________________________________________________________

Przypominasz to co było, bez żadnych wyrzutów wchodzisz i mówisz cześć. A ja? czy kiedyś pomyślano czy ja tego chce..? N I E..! Błagam nie podejmuj decyzji za mnie, nie proś o coś czego nie dostaniesz, nie wmawiaj rzeczy nie możliwych.! Wyjdź.! Zamknij się gdzieś w czarnym pokoju, i zobacz czy to tak fajnie...! Zniknij chodź na te Wakacje.. błagam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz