poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dzisiaj.;d

Poniedziałek- no i znów nie wiem co mam robić..W szkole jak zwykle dużo wszystkiego. Wysiadam..Dobrze, że jutro nie idę do szkoły..Jadę do Łodzi ..Szpital wita. Mam dość tego wszystkiego co jest wkoło,ludzi ( niektórych), czas, jedzenia, chodzenia..Wszystkiego..Czekam aż będą wakacje..Tylko to..! Kocham..Ostatnio zastanawiałam się co mi daje muzyka..Przecież zawsze kiedy dołek- muzyka, kiedy śmiech- muzyka, wszędzie..Daje mi coś czego nie umiem wytłumaczyć, uspokaja sama w sobie, i nadaje siły do życia..Tylko jak.? Hm..no nie wiem..Mam ochotę nauczyć się grac na gitarze..Albo mam ochotę na truskawki.? haha jakie zróżnicowanie.. Truskawki..mniam..Jem, jem, jem..Gdyby wszystko było jak truskawki było by dobrze..! Takie niewinne małe, czerwone dobro..;d Gdy je widzę to się Śmieje..!To działa jak magiczna różdżka.jaki ten post zróżnicowany..taki chaotyczny, jak ja dzisiaj..;d Kocham słońce i wodę, ale deszcze nie..to jest dziwne..haha..Trzeba czasem zwariować..;d paaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz