piątek, 31 maja 2013

Urodzinowo.

Hej :*
O jeden rok starsza, o jeden rok mądrzejsza, o jeden rok bardziej doświadczona, o kilka przeżyć więcej, o kilka błędów więcej, ale też szczytów i osiągnięć. Chyba tak mogę to podsumować. Myślę, że w następnym tygodniu pojawi się tutaj roczne podsumowanie. Teraz dalej jestem na wsi i nie mam swojego komputera i zdjęć, a chciałam takie zrobić, żeby było ciekawiej. Dziś? Nie czułam tego, że mam urodziny. Ale dzień był pracowity ;D No i mój kochany Dominik odwiedził mnie dzisiaj z prezentem ;* Tak dokładniej to Kinga(jego mama), ale on tu był najważniejszy. Potem pojechałam z P. na rowery. Spaliłyśmy chyba z 0,5kg tłuszczu i 3cm w pasie. Hahah. Byłam i jestem zmęczona. Jutro to ja wybieram się do Dominika, zabieram go na spacer.

 Gramy w piłkę :**
A oto jeden element prezentu, który dostałam od Mojego brata, jego narzeczonej i Dominika.
Dziękuję wszystkim za życzenia na facebooku, za sms, za telefony i oczywiście za tą pamięć. Dziękuję za te życzenia, mam nadzieję, że się spełnią.

2 komentarze:

  1. Mały jest przeuroczy :)
    A kolczyki piękne :) Na pewno ślicznie mienią się w świetle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak. <3
    Śliczne kolczyki.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń