środa, 15 maja 2013

chora ;cc

Hej.
No więc po raz kolejny jestem chora, co za nowość.! Do końca tygodnia zostaję w domu, przez co mam nadzieję, że dodam więcej wpisów. Hohoho. Dziś jakoś nie mam za dobrego humoru, zresztą jak przez cały tydzień, no ale trzeba jakoś żyć. Zaczęłam czytać książkę Beaty Pawlikowskiej pt. ,,W dżungli życia''. Po paru stronach ta książka wydała się dla mnie bardzo znajoma i prawdziwa. Jest pisana normalnym ,,polskim'' językiem- ludzkim. Na pozór prosta książka, szczególnie dla osób nie umiejących dostrzegać to co mają, nie wiedzących jak żyć. Polecam. Nie wiem co pisać. Dziś? Nie robiłam nic szczególnego, oprócz hmm..pójścia do lekarza i wizyty Karoliny z lekcjami. Nic pożytecznego. Nie nadaje się do niczego...do niczego..
A teraz? Kraków:


A jak u Was?
 [*] pamiętam... to już się wydarzyło, znikło..ale dziękuję za te lata... ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz