piątek, 21 grudnia 2012

Tum, tum, tum.!

Hej ;d
Dziś? pracowicie. Dzień zaczęłam w zasadzie od brania antybiotyku, ale potem to już zabrałam się za odkurzanie i ścieranie kurzy :) Potem kolejny raz zabrałam się za swój pokój. zaczęłam przebierać jakieś szpargały i inne drobiazgi nikomu do niczego nie potrzebne, ale zawsze się przydają...
Za chwilkę zabieram się do oglądania po raz kolejny filmu ,,Nad życie''. jak ktoś chce obejrzeć to polecam<tujestfilm>. Ja osobiście oglądam go na płycie, którą nie dawno dostałam. wrażenia po obejrzeniu tego filmu, są...nie da ich się opisać. Ryczałam jak głupia. W zasadzie to łzy mi same leciały i nie mogłam ich opanować ;c Julka? Chyba Ty tez wiesz coś o tym? Serdecznie go polecam.
Potem mam zamiar dokończyć książkę Izabeli Sowy pt. ,,Smak świeżych malin''. Także polecam. Chociaż osobiście wzruszyły mnie bardziej książki ,,Oskar i pani Róża'' , ,,Weronika postanawia umrzeć''. Bardzo polubiłam historię dwóch sióstr ( Proroctwo sióstr, Strażniczka bramy) Kocham <3. Polecaam..:d
hmm..potem? lekcje. + muszę wybrać się do P. prezencik czekam słońce ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz