piątek, 21 grudnia 2012

Klapa ;c

No i plany się zmieniły. Miałam dać dziś P. ,,prezent'', ale ona nie może. P. może jutro, a ja jutro mam cały dzień zajęty co do minuty ;c nawet nie wiem czy dam rade jutro coś napisać na blogu. jak na razie poprawiłam mały drobiazg, dla pewnej osoby i teraz właściwie wolne. W domu pachnie naleśnikami,..mnaim..;d Już chce to jeść! Jest 21 grudnia, a ja nie mam prezentu tylko dla jednej osoby. Wydaję się, ze dla tej co można dać wszystko i się ucieszy, ale nie wiem co dać Kacprowi, na moje oko ma wszystko, jak weszliśmy na allegro i pokazał mi zestaw lego który chce to za 1850 zł ;o drogie te zabawki dla dzieci ;d
Ja właściwie raz dostałam to co tak na prawdę bardzo chciałam w dzieciństwie. ,,polowałam'' na taką lalkę, mówi, płacze, je.. lalka Chu, chu. Kosztowała 250zł. 10 lat temu ;o tez była droga. Mama za nic mi jej nie chciała kupić, ale wystarczyło powiedzieć dziadkowi, dziadek babci i lalkę mam do dziś. ;)
Dobra, koniec tej historii ;d Idę na naleśniki.
Lalka : <klik>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz