wtorek, 25 grudnia 2012

Świątecznie *.*

Piszę dopiero teraz, bo wczoraj nie było ani czasu, ani chęci. Brzuchy bolały z przejedzenia i tyle. Teraz siedzimy  i odpoczywamy bo śniadanku w oczekiwaniu na obiadek. Kacper ogląda na TVN ,,Charly i fabryka czekolady'', a ja kątem oka spoglądam na telewizor.
Wczoraj- Wigilia. Kolacja, mniam, pycha.! Barszcz z uszkami, pierogi z kapustą i grzybami, kapusta z grochem, ryby, karp. Mniam. Pysznie. Po kolacji zaczęliśmy otwierać prezenty. Nawet Kacper nie był zniechęcony do dalszego otwierania po rannej ,,pięknej'' rózdze. Ja dostałam między innymi zestaw perfum, słodycze, pieniądze. ;D Kacper nie pogardził zestawami LEGO. Potem poszliśmy do mojego brata i jego rodziny, a od drzwi przywitał nas chodzący Dominik;) On jest taki słodki;* Potem przyjechaliśmy do domu. Wypiliśmy wspólnie- kawę, cappuccino i ciasto. I ten piernik, mniam,! ten zapach..!  A potem to tylko czekanie na Pasterkę.
Pasterka- urocza. Dziękujemy orkiestrze za śpiewania kolęd. Zimno było, nie powiem, że nie. potem znów dom, herbatka i do ciepłego łóżeczka. ;)
Dziś śniadanko i oto jestem. Nie długo obiadek.
Dodałabym zdjęcia, ale teraz za bardzo nie mam jak i nie mam czasu, bo po obiedzie jedziemy na zjazd rodzinny do babci. Zdjęcia dodam na 100% kiedy indziej, nie obiecuje dokładnie kiedy, ale na pewno to zrobię. Na pewno pojawi się zdjęcie z nasza gwiazdką Dominikiem i Nataszką. Ich pierwsze święta *.*
Ja już lecę napiszę później jeśli mi się uda. ;D
                                                                             Ola.
PS. Możecie być ze mnie dumni. Złożyłam jeden zestaw LEGO. Huraa.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz