niedziela, 23 grudnia 2012

bum, bum, bum.!

Pada śnieg..! Moje prośby zostały wysłuchane ;d Oby ten śnieg do jutra wytrzymał, błagam.! Ja chce Wigilię białą, błagam.! W domku pachnie piernikiem.! mniam. Teraz chwila odpoczynku. Miło posiedzieć sobie w ubranym pokoju, z zapachem choinki, z blaskiem lampek, słuchać kolęd, pić kakao i patrzeć jak pada śnieg..A ja już straciłam nadzieję na białe i miłe święta, a tu proszę! niespodzianka,.! Takie to ja lubię.
Nie dawno wróciłam od Julki. Pośmiałyśmy się troszkę i czekałyśmy na koniec świata.! tak wiem, po czasie, ale tak wiało..! Dobra dobra, teraz chwila wolnego, ale potem jeszcze praca. Już jestem spakowana jutro jedziemy na święta.! Szczerze to nie wiem jak my się pomieścimy w tym aucie. Dwie duże walizki, 2 ciasta, ryby, sałatka i inne potrawy. Zabawki Kacpra, prezenty..! No i jeszcze kupione mandarynki, pomarańcze i inne owoce..! ojojojoj.! Musze naszykować na jutro sukienkę. A no i jeszcze pomalować paznokcie.! Raczej pomaluje je standardowo na święta czerwień i złoto.! Boję się, że czegoś zapomnę. Jutro jeszcze koniecznie jedziemy na cmentarz odwiedzić Mamę i ,,podzielić się'' opłatkiem. Mimo to wiem, że będziesz z nami w Wigilię.! Wierzę..!
                                                                                               Ola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz