wtorek, 2 kwietnia 2013

Marzec.

Hej.
W tym poście chciałbym podsumować cały marzec. wpis powinien pojawić się już 31 marca, ale ja dopiero teraz wróciłam z świąt u babci do domu. Wczoraj i Lany Poniedziałek i Pirma Aprilis. W zasadzie to zapomniałam, że to drugie święto tez jest, ale to nic. Przypomniało mi się dopiero wieczorem kiedy to mnie nabrano, ale przynajmniej zdążyłam nabrać P. <33
Oto zdjęcia z Marca:
Wspólne rysowanie z Hanią.
łapanie pierwszych promieni słońca z P <33
zakupy, zakupy, zakupy.!!
Martyna + Ola= Kapsuła Czasu <było w którymś poście o niej>
Wieczne uczenie się. Zarywanie nocy i ciągły mętlik w głowie.! 
Śnieg, śnieg, śnieg
Nataszka a tutaj więcej jej zdjęć klik
Wielkanoc.! 
Podsumowując to marzec w zasadzie nie był takim złym miesiącem, chodź mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszy. Mam nadzieję, że mniej będę chorować. + morze w końcu będzie wiosennie ;) 
A co u Was? jak po świętach? przejedzeni tak jak ja?

2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia. ;)po wielkanocy owszem - przejedzona jestem.. i mam ogromną nadzieję, że wiosna w końcu zawita.. ;))

    OdpowiedzUsuń