piątek, 5 kwietnia 2013

Grr ;/

Hej, hej.
Wczoraj jakoś minęło. Poprawa z niemieckiego, kart z chemii. jakoś jakoś. Potem cały wieczór uczenia się do sprawdzianu z biologi. I w zasadzie nic z tego nie wyszło, bo rano dostałam gorączki i leżę w domu ;c kolejny raz chora?! Błagam, nieeee.! Ale chociaż jak sobie pomyślę, że od poniedziałku szkoła i trzeba sie wysilić w następnym tygodniu, to wole ten mój domek.
Oto zdj. z przed paru dni? fot. Pati.
 Jestę chomikię :D
Tak, wiem, na tym zdjęciu wyglądam jak chomik, wiem, wiem, wiem.! 
Piątek, piąteczek, piątunio..! 
Doszłam do wniosku, że mojego bloga czyta mała ilość osób. Właściwie to czytelnicy są dla mnie motywacją, abym tego bloga dalej prowadziła, dlatego mała ilość czytelników, zmusiła mnie do zastanowienia się czy jest sens go prowadzić dalej. Stałych czytelników przepraszam ;c Ale to jeszcze nic pewnego.

4 komentarze: