poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Dekoracje.

Hej.
Waśnie wróciłam od lekarza. Okazało się, że znowu jestem chora. Ale jakby tego było mało 22kwietnia jadę do szpitala, bo moja choroba daje o sobie znać :< Ale zawsze trzeba sobie powtarzać, że inni mają gorzej. Wczoraj przyjechała do nas ciocia i wujek z Holandii. Potem pojechaliśmy na pizze, bo już się lepiej czułam i nawet myślałam, że może dziś pójdę do szkoły, a tu proszę- gorączka.
A dziś? Dziś wiosnę widać co raz to bardziej. Więc postanowiłam zmienić wystrój pokoju na bardziej wiosenny.
Nowe poszewki- Biedronka 7,99zł.
A jak minął Wam poniedziałek?

3 komentarze:

  1. te poszewki są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poszewki.
    Jak wiosennie u ciebie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo śliczne poszewki i fajna żabka;)

    OdpowiedzUsuń