czwartek, 7 lutego 2013

Dni otwarte..!

Tak jak już pisałam wcześniej w naszej szkole, odbyły się dni otwarte, aby 6-klasiści mogli wybrać najlepsze dla nich gimnazjum w mieście. Oczywiście polecamy nasze, ale do tego trzeba było jakoś zachęcić, więc nasza szkoła przygotowała doświadczenia z chemii, fizyki, biologi i inne atrakcje oraz występ naszego szkolnego teatru. Było na prawdę fajnie mimo, że w szkole byłam od rana do wieczora, bo fajnie się wszystko robi, ale potem trzeba posprzątać. Ja oczywiście robiłam doświadczenia z mojej kochanej chemii. A teraz dla Was zdjęcia ;)
 Zacznijmy od zdjęcia z Ewą, u której też jest relacja z tego dnia<klik>
Nasze czarodziejskie substancje. Jak się je zmieszało to zmieniały kolory.! 
Oczywiście Ola chemik.! 
 Nasza zgrana ekipa *.* I te nasze świetne koszulki. 
Nie zabraknie zdjęcia z P. + mistrze drugiego planu
I na koniec zdjęcie z Marysią *.*
 To Tyle jak na relacje z dnia otwartego. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. Jutro kolejny wpis i czekanie na ferie, jeszcze tylko jeden dzień i witaj świecie.!




5 komentarzy: