sobota, 23 lutego 2013

chlaapaa

Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale to tylko dlatego, że nie wiem co, nie wiem jak..W czwartek tak jak pisałam byłam na lodowisku z Kubą i Kacprem. Kuba już umie jeździć, natomiast Kacpra dopiero uczyłam. Ale powiem Wam, że jestem z siebie zadowolona ;) dzisiaj byłam rano na mieście, mimo tej złej pogody. Nie wiem jak u Was ale u mnie pada strasznie mokry śnieg, a temperatura jest dodatnia i to wszystko topnieje..brrr ;/ Dziś w zasadzie byłam kupić takie szkolne rzeczy: ćwiczenie od języka angielskiego, jajko styropianowe i wstążki na technikę. Przez tą pogodę zaczynają mi się kręcić włosy. ,,kręcić'' bo w zasadzie to lekko falować. dziś nie wiem co będę robiła, ale nie czuję się najlepiej. Strasznie boli mnie głowa ;c
A teraz zdjęcia ;D
 Ćwiczenie z j.angielskiego. 
Wstążki na technikę. 
Jajko i wstążki. 
I taka tam Ola. Zdjęcie nie najlepsze, ale jakieś ;p
Nawet sobie nie wyobrażam poniedziałku..zupełnie nie wyobrażam sobie, że wolne się już kończy a od poniedziałku szkoła i ten głupi nowy plan i dużo sprawdzianów. brr :/
Ps. jak ktoś szuka jakiegoś fajnego telefonu to polecam tą aukcje na allegro: klik




5 komentarzy:

  1. Mam te same ćwiczenia do angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o też kiedyś robiłam to na technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te ćwiczenia w zeszłym roku ;)
    widzę tam chyba śliczny piórnik.
    uwielbiam wstążki i tym podobne rzeczy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się mój piórnik podoba. A kosztował chyba 11,99zł ;D

      Usuń