niedziela, 2 września 2012

Ja nie chcę wyjeżdżać z tąd..

Ta-dam.! Jutro rozpoczęcie. Zupełnie nie jestem naszykowana nic. Ale cóż z tego, że jest na 8,00..!
cały rok czekania na ciebie F. Cały rook.. długo, dług, długoo
Kochana Marto, pragnę jakże miło i zaszczytnie poinformować twoją osóbkę, że zostaniesz jakże miło i zaszczytnie okocona przed klatką.. Kici, kici a teraz buziak muua ;*
Ewo- dziękuje za pisanie, mam takie wrażenie jak by nie było tej przerwy, dziękuję za przetrwanie, mimo odzywania się długo, długo. Dziękuję, że mnie znosisz i nie masz mnie jeszcze dość- to miłe. + czemu ty tak piszesz? Ja się pytam, czemu? O.o

Pragnę wybrać się do Fryzjera. Muuszę podciąć moje jakże brzydkie włoski. Pocieniować? może,może.. jeszcze nie wiem.. Zobaczymy
Dziękuje cioci i wujkowi z Holandii <hah> za udane popołudnie.. Eden. lody, pizza, soczek, Ruda, działka, śliwki, pokój..;d Dziękuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz