czwartek, 19 lipca 2012

I znów.

     I znów wszystko od nowa. Od nowa zatacza krąg. Czy ja na serio nie mogę żadnych wakacji\ferii być zdrowa..? Błagam.. Kazali wrócić do Wln wróciłam, poszłam do Pani doktor, która na początku zlekceważyła mówiąc że po prostu nastolatki tak maja i że nie jem bo chce schudnąć a inne objawy to co tan..! Pewnie. Zawsze można  tak mówić, tylko to nie jest prawda. Oczy chcą jeść, wczorajsze gofry, wszystko mniam, ale brzuch nie może nie mogę jeść, boli mnie brzuch i wszystko jest źle. Jestem wiecznie zmęczona. Mam dość. Teraz jak to Pani doktor stwierdziła chodzi jej po głowie borelioza. (fakt miałam kleszcza msc. , temu, ale bez przesady)
____________________________________________
           Zastanawiałeś się co będzie jak nie będzie jutra? Jak wszystko zniknie, a ty będziesz tylko w swojej podświadomości? Szczerze? Zastanawiałam się, ale nie mogę sobie tego wyobrazić.
________________________
         A Tobie P. bardzoo dziękuję, mam nadzieję że teraz będzie dobrze..;* I w zasadzie dziękuję teraz za coś z czym wczoraj zwlekałam, bo okazało się niepotrzebne, dziękuję, że naciskasz na mnie i że się troszczysz..;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz