poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pizza, cola, kolczyki, sędzia, opowieści...

Jak w temacie to co w najbliższym czasie się zdarzyło kochani <3  Zacznijmy od początku
Przez cały tydzień był Ltt. babcia i jej teksty, ciocia i narzekania, wuja i dokuczanie.
Wczoraj Dominik- kocham Cię pysiaku <3
dziś Monika- miasto, koktajl, bejsbolówka( kupiłam)
Dziś- Ewa, pizza, cola, kolczyki, babcia, paznokcie(które mi nie wyszły), mydło, opowieści:*

W zasadzie interes się kręci, się kręci..me gusta<3 kolczyki wypalają i to lubimy jak najbardziej.;d
Wakacje lecą szybko, kocham ten stan gdy się nie nudzem i tak jak dziś poza domem
Piosenka Allisy- zakochana jestem w niej

A bym zapomniała była sesyjka retro u mnie, kocham ten stan i kocham styl retro, ale zdj. tyćke źle wyszłam ;* ocenicie bo dodam kilka zdj.<3


No to oto kilka zdjęć z sesyjki ;* 

Idę już;* zostawiam was samych paa;* 
PS. podobają się? 
Ps2. F. zapomniałam że miałam Cię wyróżnić
Ps3. wyróżniam F<3 dziękuję za te dni i za zawieszke



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz