wtorek, 29 maja 2012

Witajcie.

                Dzisiejszy dzień- przeżyłam..! co tam tylko rundka z historii, spr. z geo oraz sprawdzian z matematyki..co tam tyle..                                                                                                                                                     Jutro- nie wiem czy przeżyje. Jutro historia i fizyka..! Ratujcie..! Ale dzisiaj było fajnie, dostałam nagrodę- tomik poezji Wisławy Szymborskiej, dostałam go za napisanie dennego opowiadania na podstawie jej wiersza..
              Obecnie- skończyłam odrabiać matmę i zaczęłam się obijać, ale niestety czas ucieka trzeba  zajrzeć do historii..
                                                                                                         olaa..;*
PS. Kocham Cie
PS2. Patii <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz